2014. április 16., szerda

Lush Bûche de Noël teszt

Sziasztok!


Nemrég Réka megkért, hogy írjak részletesebben a Lush Buche de Noel termékéről, így a munka és egy gyors mosogatás után itt is vagyok a teszttel. :)



A Lush télen szokta forgalomba helyezni ezt az arctisztítót, limitált termékként. Január környékén pedig a szezon végi leárazáson szerencsére már féláron hozzájuthatunk. Így szereztem be én is, durván 1300 Ft-ért kapunk 100g terméket akciósan. Rúd formában készül, melyből levágnak egy darabot, és így kerül a dobozba.
 
Összetevői: a fontosabb összetevők közt van a mandula, őrölt, és olaj formában, a kaolin, ami nagyon jó zsíros és pattanásos bőrre, citrus- és vörösáfolya darabok, amik a radírozást végzik, valamint kakaóvaj, ami a hidratálásban segít. A parfüm szerencsére csak a lista végén szerepel (bár szerintem ez is fölösleges).
 
Szavatosság: egyedileg, kézzel készült termékről van szó, természetes összetevőkkel, a szavatossági ideje így mindössze pár hónap. Napi használat mellett sem fogy el 3 hónap alatt ez a mennyiség, de nem kell aggódni, nyugodtan lehet tovább is használni. Érezni fogja az ember, ha máshogy viselkedik, ill. azt olvastam, be is penészedhet. Ha bármi ilyet tapasztalunk, ill. állag, és minőségváltozást, akkor hagyjuk abba a használatát.
 


 
Használata: a címke alapján vegyünk egy kis mennyiséget a kezünkbe, vízzel hígítsuk fel, és masszírozzuk a bőrünkbe, majd meleg vízzel öblítsük le.
Az első pár használatkor elég nehéz volt kivenni 1-1 darabot is a tégelyből, nagyon kemény volt az állaga. Mostanra már puhább lett, annak köszönhetően, hogy mindig vizes kézzel nyúlok a tégelybe.
 
Illat: köszönhetően a citrus, és magféléknek, szerintem diós sütemény illata van. Nem kifejezetten például diós bejgli illat, hanem inkább, mikor a darált diót összekeverjük cukorral, és a citrom héjával. Elég intenzív az illat használat közben, és utána is érezhető. A kezemre tett minta után most egy órával is érzem még például az ujjaimon.
 



Hatékonyság: január közepe használom, azóta sikerült elég jól kiismernem. Az állagról már írtam, elég furcsa a kezdetekben, de könnyen hozzá lehet szokni. A mandula és áfonya darabkák könnyen radírozzák a bőrt, de egyáltalán nem karcolnak. Az olajoknak köszönhetően nem húzódik utána a bőr, sőt, jól hidratálja is azt. A sminket és a bőrfelszínt könnyen letisztítja, azonban a tapasztalatom alapján egy alaposabb, mélyebb tisztításhoz nem elég.
Több pici pattanás jelent meg az arcomon, amikor semmi mást nem használtam az esti arctiszításhoz, csak ezt és micellás vizet. Egyik összetevője sem okoz pattanást, rájöttem, hogy azzal van a baj, hogy nem tisztul meg eléggé a bőr, így hajlamosak a mitesszerek begyulladni. Ha viszont kb minden másnap használom, akkor nincs ezzel probléma és a bőröm is finom puha lesz utána.
 

 
Összességében elmondhatom, hogy megkedveltem ezt az arctisztítót, de szükség van mellé egy másik típusú lemosóra is. Lehet testradírként is használni, valószínűleg kipróbálom, hisz rengeteg van még mindig a tégelyben, de a szavatossága "véges".
Az illata minden egyes használatkor elcsábít. :) Szerintem a teljes árát nem éri meg, viszont féláron mindenkinek csak ajánlani tudom.
 
 
Ismeritek a terméket? Próbáltatok már valami mást a Lush kínálatából?



3 megjegyzés:

  1. Jujj, az, hogy pici pattikat okoz, azért nem bíztató, de lehet jövőre adok majd neki egy esélyt. Én most az ultrabland arctisztítót használom, szerintem simán veri a TBS kamillás arctisztító vaját, bár annak az illata jobb:(
    Köszi a posztot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tudtam egy picit segíteni! Szerintem féláron megéri kipróbálni. :) Nekem sajnos elég problémás a bőröm, de ha te szerencsésebb vagy, akkor nem kell aggódni, valószínűleg imádnád. :)

      Törlés
  2. Én még nem is hallottam erről a termékről, de az, hogy limitált kiadású, kézzel készült termékről van szó, engem meggyőzött. A pattiktól remélem nem kell tartanom, remélem, csak azért fordulhatott elő a te esetedben, mert mondjuk így hatottak egymásra a micellás vízzel.
    Mindenesetre köszi, hogy bemutattad, tök jó poszt lett! :-)

    VálaszTörlés