2014. január 13., hétfő

Halogató beauty blogger tag

Sziasztok Lányok!


Mostanában egyre több blogon jelent meg az a kérdéssor, és mivel sajnos nem fotóztam a hétvégén az új poszthoz, ezért most kitöltöm én is ezt a tag-et. :)


1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint,amit csak ritkán használsz/követsz!
Sajnos itt sok mindent felsorolhatnék... de amit leginkább elhanyagolok, az a krémezés, és armaszkok/pakolások használata.

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Nem mondhatnám rendszeresnek. Mindig hétvégén csinálom, de változó, hogy hány hét után... Az alapozáshoz használt ecseteket elvileg minden használat után ki kellene tisztítani, de sajnos legjobb esetben is csak hétvégén mosom őket.. :S

3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
Maximum 1 napig. Amint lehetőségem nyílik a lemosásra, megteszem. Nincs annál igénytelenebb, ha egy lánynak csúnyán le van kopva a körömlakkja!

Brrrrrrr...

4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Változó. Attól függ, mi fogyott el. :D És, hogy mennyi kedvem van elmenni, és újra vásárolni. :)

5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
A körömágybőr piszkákása, tépkedése. Csúnya-csúnya szokás!!

6. Nevezz meg egy - nem szépségápolással kapcsolatos - szokást, amit mindig halogatsz!
Sok minden. Nagyon lusta ember vagyok. De ami most hirtelen eszembe jut az a mosogatás.


7. Időben el tudsz készülni, ha menned kell valahová, vagy kapkodsz és elkésel?
Időben elkezdem, mert nem akarok kapkodni, de persze a végén mindig kapkodok... de elkésni ritkán szoktam. De hamarabb sem érkezem.. :)

8. Be tudod tartani a vásárlási stoppokat?
Úgy gondolom, igen. Nem igazán tartottam még ilyen stoppot, de mindig nagyon meggondolom, mire adok ki pénzt.

9. Rendezetten tárolod a smink/körömlakk készletedet?
Viszonylag igen. A körömlakkokat cipősdobozban, a sminket a fürdőszobai szekrényben tárolom. Ami viszont nem igazán tesz jót a termékeknek, ezért nagyon szeretnék egy új helyet kialakítani a sminkcuccaimnak. Már gyűjtögetem is az inspirációs képeket egy igazán csajos kis sarokhoz.
 
 

10. Mennyi volt a legtöbb idő, ameddig hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
Nem rég kezdtem a blogolást, de ahogy az elején is említettem, magam miatt csinálom, és nem görcsölök rá, hogy mikor írok új posztot. Ha valamit meg szeretnék osztani Veletek, akkor felírom a listára, és megpróbálom minél előbb megvalósítani, de ténylegesen csak akkor készül el, ha kedvem van hozzá. :D


Ha van  kedvetek hozzá, töltsétek ki Ti is kommentben! Kíváncsi lennék a válaszokra! :)
 
 
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése