2014. január 8., szerda

Ajándékok :)


Sziasztok!

Ma szeretném Nektek megmutatni, hogy mit kaptam a születésnapomra és karácsonyra.
Mivel a két dátum közt alig van pár nap, így általában egyszerre szoktam megkapni az ajándékokat. Ezt általában valaki vagy utálja, vagy imádja, engem különösebben nem zavar. De azért a névnapom lehetne mondjuk az év közepén legalább... :P :)
Idén gondoltam, kihasználom, hogy egymás után van a két ünnep, így 1 ajándékot kértem az egész családtól. Mivel emiatt egyáltalán nem számítottam más ajándékra, igen csak meglepődtem, mikor karácsonykor, az ajándékok kiosztásakor három dobozon is az én nevem szerepelt. :) Nagyon jó fej volt a család, és nagyon eltalálták, hogy mire volt szükségem!


Nézzük sorban:
a Natúr, Csokiörvény szappant Nővérkémtől kaptam pár nappal karácsony előtt, a mikulás csomagomba került volna elméletileg, de sajnos nem kapta meg időben. Kézzel készült natúr szappan, isteni csoki illattal.






Dan Brown Inferno című könyvét rég óta el akartam olvasni, ezért megkaptam a barátomtól a születésnapomra. Még nem kezdtem el olvasni, mert elég sok teendővel el vagyok maradva. Ha megkapom a ma rendelt Lush fürdőgolyócskáimat (jessssssz!), elmerülök a kádban, és elkezdem olvasni. Az előző könyvek alapján gondolom ez is pár nap alatt kiolvasós lesz... :)
Anyától kaptam a rózsaszín hipercuki masnis házi csizmácskámat, (én csak benti UGG-nak hívom) amit azóta le sem lehet rólam szaggatni! :)
A hajszárítót anya húgától kaptam. Nagyon-nagyon örültem neki, mert eddig egy elég alacsony teljesítményű hajszárítót használtam, és egy évezred volt mire megszáradt a hajam. Ez 2000 W-os, van sima feje, és diffúzoros feje is, hihetetlen, de most kb 3 perc alatt végzek a hajszárítással. :D
A Babyliss 32 mm-es méretű hajsütővasat a páromtól kaptam karácsonyra. Mindig is szerettem volna egy ilyet, de mindig sajnáltam rá a pénzt. Eddig csak nagyon vékony hajsütővasam volt, azzal körülbelül csak ilyen bárány hatást lehet elérni, ezzel viszont egy álom dolgozni, szép, nagy hullámokat lehet varázsolni az én egyébként szögegyenes hajamba. :)
Az utolsó előtti ajándékom, a Nővéremtől kapott Ailixin márkájú 48 színű szemhéjfestékpaletta. Hihhhetetlenül örültem Neki, tudja már, hogy mivel lephet meg a legjobban. :) Köszi Tesó! :*
  

 És random módon egy pár színminta:


Remélem azért a lényeg látható a kollázsokból. 48 fényes szín, a természetestől a vibráló, élénk színekig. A pigmentáltság nagyon jó, a minkákat alap nélkül készítettem, az ujjammal, 1, max 2 húzással. A textúrájuk változó, a keményebb típusúakhoz kellett a 2 húzás.
Én azóta már használom napi szinten, és nagyon tetszik.
Az utolsó ajándék pedig, amit az elején is említettem, az a fényképezőgépem. Még a bécsi kiránduláskor vettem meg az egyik barátnőmtől. Azóta azzal készülnek a képek. Igazából még ismerkedünk, még nem nagyon tudom, mire is képes, és nekem is nagyon sokat kell fejlődnöm fotózás terén.


És meséljetek Ti is! Ki mit kapott a Jézuskától? :)

1 megjegyzés: