2013. december 22., vasárnap

Újabb szerzemények

Helló Lányok!

 
Tudom, kb ezer trillió éve megígértem, hogy megmutatom, mit vásároltam Bécsben. Nagyon szerettem volna írni, de egyszerűen nem úgy jött ki a lépés....
És akkor most meg is fogadnám, hogy a jövőben nem fogok semmit megígérni, mert nem valószínű, hogy fogom tudni tartani magam hozzá.

De nézzük is akkor, hogy mik kerültek mostanában hozzám:



A bécsi kirándulásra sajnos nem tudtam sok költőpénzzel indulni, de abban biztos voltam, hogy mindenképp hozok haza valamit a drogériákból. A Mariahilfer-Straße-n pillantottunk meg egy Bipát, barátnőm tanácsára benéztünk.
Mivel az időnk is szorosan be volt osztva, csak átfutottam az üzlet nagyobb részén, majd lecövekeltem a sminkes állványok előtt. :) Lényegében ugyanazok a márkák voltak kint, mint amik itthon megtalálhatóak. Plusz márkaként jelen volt az Essie, és egy B*pretty nevű márka, azt hiszem valami hasonló volt a neve. :) Nagyon olcsó volt, sosem hallottam még róla, így nem mertem vásárolni, ám mikor megláttam, hogy a saját márkás Bipa termékek milyen jó árban vannak, már nem tudtam továbbállni. Volt egy külön részlege az új kollekciós lakkoknak, 1,99 €-s áron, többek közt az előző nap megvásárolt Golden Rose 58-as árnyalat tökéletes mása. Bosszankodtam egy kicsit, aztán megnéztem a többi lakkot. (mintha még nem lenne elég :D ) Megakadt a szemem ezen a Chanel Peridot hasonmáson. Már körülbelül nincs olyan márka, amelyik ne hozta volna ki a saját verzióját erre a duokrom lakkra, de én még egyikkel sem rendelkeztem, így most úgy döntöttem, elhozom az 1,99 €-s áron.
 

A neve: Nr 8 green changer. Azóta már ki is próbáltam minden terméket, így ezt is, nagyon tetszett magamon, és sokan meg is dícsérték. Ezen a képen inkább kékesnek látszik, de felkenve inkább a zöld és arany/sárga csodálatos varázsa jelenik meg. *-*
 
Ezután gyorsan megnéztem, mi férhet még bele a keretembe, és megakadt a szemem a ceruzákon. Nagy szemceruza fogyasztó vagyok, és mivel egyedül az Avon Superschock fekete géles fekete ceruzával rendelkeztem, elhoztam egy fekete vízálló szemceruzát. Állagra és teljesítményre egyébként nagyon hasonló a két ceruza, lehet, hogy írok is majd róla összehasonlító posztot. Gyönyörű mély fekete árnyalat, lerobbanthatatlan tartóssággal, mindössze 1,5 €-ért. Azt hiszem, jó vásárt csináltam. :D
 
Mivel szombaton kora reggel indultunk Bécsbe, pénteken Pesten aludtam a barátnőmnél, aki konkrétan 5 percre lakik az Árkádtól. Erre készültem én már oly rég, és két bejegyzés is született a kívánság listámról. Mikor oda értünk, remegő kézzel kerestem a rövidített listám. Nem találtam, így rögtönöznöm kellett. A Golden Rose Holiday kollekcióból mindenképp szerettem volna egy lakkot, hosszas hezitálás után az 58-as árnyalatot vettem meg.

 
 
Ahogy forgatjuk a fényben, egymás után jelennek meg a színek, fantasztikus az üvegben, és a körmökön is! Mivel még aznap este felkentem, készítettem róla másnap a vásárban egy fotót. A gyűrűs ujjamra került még egy réteg a következő lakkból: Flormar 392-es számú holo lakk:


 
 
A harmadik lakk nem volt kérdés, hogy China Glaze lesz... csak a színt nem tudtam eldönteni. :) Az összeset szerettem volna haza hozni, de sajnos még nem nyertem meg a lottót...
Mikor eszembe jutott, hogy mit is szerettem volna igazán, kiderült, hogy az a lakk elfogyott. Így újra vadul nézelődni kezdtem, és végül nagy nehezen megállapodtam a Goldie but Goodie színnél. Tökéletes volt a karácsonyi céges bulira, mert arany kiegészítőim voltak. :)
 


Mivel hétfőn megérkezett egy korábbi rendelésem is, így hozzácsaptam ehhez a listához az új szempilla-spirálomat is. Maybelline kétvégű spirál, kb harmadáron sikerült megvenni, így ez is nagyon jó vétel volt. Utoljára gimis koromban volt ilyen kétvégű spirálom, most nosztalgiázom egy kicsit. :)


A következő bejegyzésem ismét köröm témájú lesz. Bemutatom Nektek a nyomdázó készletem, és a legújabb alkotásom. :)

Most pedig megyek, azt hiszem, ma felállítjuk a karácsony fánkat, majd jöhet egy kis filmezés, lustizás. :)
 
Addig is mindenkinek jó készülődést, ne vigyétek azért túlzásba, most az a lényeg, hogy egy kicsit pihenjünk, és magunkra szánjunk egy kis időt! Jövő héten pedig jöhet a család! ;)
 

Ha kíváncsiak vagytok valamelyik termékre, kommentben jelezzétek, és készítek róla részletes tesztet sok-sok képel! :)
 
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése