2013. október 17., csütörtök

Glamour-kuponok felhasználása

 
Egy kicsit módosult a lista a tervhez képest. Lássuk, mivel:

Mivel már pénteken megkezdődtek a Glamour napok, ebédszünetben a nyakamba vettem a várost, és megpróbáltam beszerezni, amit előzetesen kinéztem magamnak.


DM, Rossmann, Müller, a hajfesték sajnos lemaradt

A DM-ben a Maybelline 50%-os kupont a tervhez hűen, a Permanent Taupe nevű Color Tatto-ra váltottam be. Ez már a harmadik Color Tatto-m, nagyon elégedett vagyok velük. Egész nap bírják mindenféle alap, primer nélkül, szép színekben kaphatóak abszolút megfizethető áron.
A kolléganőmmel mentünk vásárolni, délelőtt már kérdezgetett, hogy melyik kupont mire érdemes szerintem felhasználni. Az első tippem ez a termék volt, hisz nagyon szeretem.


igényes külcsíny

gyönyörű belcsíny :)
 
Csináltam további képeket is róla, de azt hiszem, inkább egy másik posztban mutatom meg, a testvérkéivel együtt. :)


A másik kiszemelt terméket is beszereztem, a Max Factor CC krémet, 40, Fair árnyalatban.
 



Mindig úgy gondolom, hogy nincs annyira világos bőröm, hogy a legvilágosabb alapozót szerezzem be, aztán otthon mindig rájövök, hogy az egyel sötétebb kicsit már sötét. Ezért most próbát tettem a legvilágosabb árnyalattal. A szín jó lett, a többit pedig legközelebb, kicsit részlesebben. ;)



Ezen kívül felhasználtam a Vademecum kupont is, nagyon sok mindent ígér, remélem beválik. Háromszáz valamennyiért szerintem jó vásár volt. :) Vettem egy Palette hab állagú hajfestéket, semmi extra, barna árnyalat, hasonló a mostani színemhez. Ez sajnos lemaradt a csoportképről, pedig nagyon koncentráltam, hogy jók legyenek a képek. :D
A Fructis sampon is random döntés volt, féláron nem tudtam otthagyni. Tegnap kipróbáltam, egyenlőre tetszik. A Rossmann-ban megvettem a Dove balzsamot. Tetszik, hogy 1 perces pakolásként nem kell várnom rá, a hatása eddig nagyon tetszik, sokkal könnyebben kifésülhető utána a hajam.

Szombaton kérdéses volt, hogy egyáltalán eljutok-e a többi üzletbe, de szerencsére nem volt gond, így elmentem a New Yorker-be az előre kinézett fölsőért. Csak méretet és színt kellett választani, és már robogtam is a kasszához. Nem nagyon bírom a tömeget. Meg hogy mindenki nagy halom ruhákkal rohangál. Megbolondulnak az emberek a 20%-os akciótól... :D

Ezután már csak a Müllerhez volt erőm.
Mivel régóta szeretnék testradírt venni, arra gondoltam, hogy ez megfelelő alkalom a beszerzésre.


Body&Soul testradír, gránátalma és vörösáfonya illattal. Nem olyan erősek a radírozó szemcsék, de az illata isteni! Biztosan gyorsan el fog fogyni. :)

Mást igazán nem is akartam venni, de gondoltam, ha már itt vagyok, szét nézek a sminktermékek között. Az akciós pult felé vettem az irányt, de mikor odaértem, nem hittem a szememnek. 
Két OPI lakk csücsült ott, féláron, 1500 Ft-ért! Alig ocsúdtam fel, mikor hátrafordultam, és szembe találtam magam egy egész OPI állvánnyal. Eddig csak a trendkiadás darabjai voltak nálunk fellelhetőek, egész állvánnyal eddig nem találkoztam. Aztán jött a döbbenet, további 4 akciós szín várt rám. (Euro Centrale kollekció) Laza 20 perc tépelődés után az Eurso Euro árnyalat mellett döntöttem.

 
Ahogy hazaértem, már kentem is fel. Borzasztó kíváncsi voltam. Nagyon sokat olvastam ezekről a lakkokról, de eddig sajnos nem volt szerencsém hozzájuk. Szépen terült, két rétegben tökéletesen fedett, és szép fényesre száradt. Sajnos a tartósságáról nem tudok ilyen szépeket írni. Csak pár lakk bírja a körmeimen 3 napig, vagy még tovább, sajnos ez nem tartozott közéjük. De ezért a színért megbocsátom neki. :)
 



De a legjobb az egészben, hogy elvileg nem lett volna érvényes a kupon az akciós termékekre, de nem nagyon figyeltek rá, így erre is megkaptam még a 20% -ot! :D

 
A bejegyzés végére hoztam még két cukiságot. Mikor készítettem a képeket, muszáj volt őket is megörökíteni. A két kutyusunk: Alíz
 
 
és Maci
 


Anya és fia, valamint házastársak. .... Tudom, szörnyű!!! :)

 
Sikeresnek nyilvánítom a hétvégét, ami kimaradt a terv-listából, azt is tuti, hogy beszerzem idővel. Mondjuk JOY-napok? :D
 
Remélem Ti is kihasználtátok a lehetőséget, várom kommentben a zsákmányokat! :)

Puszi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése